loading...
زینبیه نقده – دانلود نوحه و مداحی
Admin بازدید : 228 شنبه 1394/05/03 نظرات (0)

داستان فیلم : رسالت یا محمد رسول‌الله (۱۹۷۶) فیلمی سینمایی به کارگردانی مصطفی عقاد است که داستان زندگی پیامبر اسلام، محمد بن عبدالله، را از چهل سالگی تا وفات و در واقع داستان دوران صدر اسلام را به تصویر می‌کشد. بازیگران این فیلم از جمله آنتونی کوئین و ایرنه پاپاس از بازیگران مطرح هالیوودی زمان خود بودند.

Admin بازدید : 255 جمعه 1394/05/02 نظرات (0)

داستان فیلم : همه امید زندگی مش حسن (عزت الله انتظامی) به تنها گاوی است که در طویله اش دارد و از وجود آن علاوه بر امرار معاش خانواده خود، افراد روستا را نیز بهره‌مند می‌سازد. همه این مسائل باعث شده است که مش حسن دلبستگی خاصی به این گاو داشته باشد. اما روزی که مش حسن به شهر رفته، گاو به علت نامشخصی می‌میرد و افراد روستا با موافقت همسر مش حسن مرده گاو را در مکانی از روستا چال میکنند. و پس از بازگشت مش حسن وانمود می‌کنند که گاو گریخته است ولی او باور نمی‌کند و اعتقاد دارد گاو را اهالی روستا به قتل رسانده‌اند. از آن پس حالش دگرگون می‌شود و خود را گاو می‌پندارد. کوشش و پند و نصیحت بزرگان و ریش سفیدان روستا، چاره ساز نمی‌شود و سرانجام کدخدا (جعفر والي) و مش اسلام (علی نصیریان) تصمیم می‌گیرند او را برای مداوا به شهر ببرند؛ ولی در میانه راه مش حسن می‌گریزد و در دره‌ای سقوط می‌کند و به سرنوشت گاوش دچار می‌شود.

Admin بازدید : 374 پنجشنبه 1394/05/01 نظرات (0)

داستان فیلم : مردی گرفتار یک راننده کامیون سادیسمی در یک جاده می‌شود که می‌خواهد به هر نحو، او را بکشد ولی مرد (دنیس ویور) با زیرکی راننده کامیون را با کامیونش به دره می فرستد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری